
TO MOŻE CIĘ ZAINTRESOWAĆ
W nowej Maździe 3 połączono zestaw zaawansowanych technologii bezpieczeństwa z jej innowacyjną koncepcją biernej ochrony pasażerów i pieszych, dzięki czemu samochód jest wyposażony w:
- układ ostrzegający o obiekcie znajdującym się przed samochodem
- układ inteligentnego wspomagania hamowania Smart Brake Support
- adaptacyjny układ utrzymywania stałej prędkości – aktywny tempomat
- system monitorowania strefy za samochodem
- system ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu
- układ analizujący odległość do poprzedzającego pojazdu
- ostrzeżenie o awaryjnym hamowaniu
- system automatycznego przełączania świateł drogowych na mijania
- reflektory biksenonowe z adaptacyjnym doświetleniem zakrętów
- układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu
- seryjny ABS z EBD (układ elektronicznego rozdziału sił hamowania) i EBA (układ awaryjnego hamowania), DSC (układ dynamicznej kontroli stabilności toru jazdy) i TCS (elektroniczny układ kontroli trakcji).

ZOBACZ TAKŻE
CX-5

Mazda CX-5 to model oferujący znacznie więcej, niż tylko podstawowe atuty użyteczności i praktyczności, jakich nabywcy oczekują po autach segmentu SUV. Nic dziwnego, że model ten spotkał się z wyjątkowo dobrym przyjęciem ze strony klientów na całym świecie i z czasem stał się jednym z głównych modeli w gamie, obok Mazdy 3 i Mazdy 6. Od czasu premiery, Mazda wzbogacała oryginalny model CX-5 o wiele modyfikacji, starając się dostarczyć nabywcom jeszcze większą wartość i wyższy poziom zaawansowania.
W kabinie Mazdy CX-5 szczególną uwagę zwrócono na jakość stosowanych materiałów i ozdób, jak również funkcjonalność i użyteczność strefy wewnętrznej w związku z zastosowaniem unikalnego interfejsu Mazdy: człowiek-maszyna (HMI). Wysoko przez użytkowników oceniane są przednie i tylne siedzenia, system zawieszenia oraz wygłuszenie nadwozia, czego efektem jest wysoki komfort jazdy i cichsza kabina. Dzięki temu czas spędzany w kabinie pojazdu upływa przyjemniej.
W gamie układów napędowych dostępnych w modelu CX-5 znajdują się silniki benzynowe z bezpośrednim wtryskiem paliwa SKYACTIV-G o pojemności skokowej 2,0 litra i 2,5 litra oraz czysty Diesel SKYACTIV-D o pojemności 2,2 litra, a w przekazaniu napędu współpracują z nimi sześciobiegowe skrzynie: automatyczna SKYACTIV-Drive i ręczna SKYACTIV-MT. W ofercie występuje również opracowany przez Mazdę układ napędowy AWD (na 4 koła) nowej generacji. Wszystkie połączenia tych elementów zapewniają właściwą równowagę pomiędzy mocnym przyśpieszeniem a imponującą oszczędnością paliwa, wynoszącą 4,6–7,2 l/100 km w cyklu mieszanym, i niski poziom emisji CO2. W CX-5 zastosowanie znalazły także podnoszące bezpieczeństwo jazdy adaptacyjne reflektory LED.
.jpg)
MAZDA 6
Sedan o znakomitych osiągach, zaawansowanej technologii i niskim zużyciu paliwa

Wiąże się z tym znacznie wyraźniejszy efekt odczuwalnej jakości, właściwy dla flagowego modelu w ofercie produktów Mazdy. Przedni grill wraz z charakterystycznym motywem skrzydła, z daleka wyróżniają Mazdę 6 spośród innych samochodów na drodze. Linie rozchodzące się odśrodkowo z partii grilla łączą się z obudowami reflektorów LED, tworząc wspólnie efekt śmiałości i elegancji, który odzwierciedla ewolucję zachodzącą w ramach całej marki. Wersja z silnikiem Diesla wyposażona jest w zaawansowany system napędu na 4 koła (AWD) Mazdy, sprzyjający podniesieniu bezpieczeństwa jazdy, bez względu na zmiany nawierzchni drogi i warunki pogodowe. Zaawansowane technologie Mazdy i-ACTIVSENSE przeszły dalsze udoskonalenia i obejmują nowe funkcje, takie jak adaptacyjne reflektory LED nowej generacji (ALH), podnoszące bezpieczeństwo i zwiększające spokój kierowcy podczas jazdy.
Mazda 6 imponuje także komfortem jazdy. Doskonały system zawieszenia, świetnie wygłuszone nadwozie oraz wygodne fotele składają się na przyjemne wrażenia z podróży nawet na bardzo długich trasach. Łatwości kontaktu z otoczeniem dostarcza najnowszy system łączności z urządzeniami przenośnymi MZD Connect. Mazda6 dostępna jest z silnikami benzynowymi z bezpośrednim wtryskiem paliwa SKYACTIV-G.
o pojemności skokowej 2,0 litra i 2,5 litra oraz z czystym silnikiem Diesla SKYACTIV-D o pojemności 2,2 litra. Za przeniesienie napędu odpowiedzialne są sześciobiegowe skrzynie: automatyczna SKYACTIV-Drive i ręczna SKYACTIV-MT. W połączeniu ze stosowanym przez Mazdę systemem wyłączania silnika na jałowych obrotach i-stop i z systemem odzyskiwania energii z hamowania i-ELOOP, obecne układy napędowe zapewniają właściwą równowagę pomiędzy mocnym i linearnym przyśpieszeniem a imponującą oszczędnością paliwa /4,2–6,4 l/100 km w cyklu mieszanym – dane producenta/ i niskim poziomem emisji CO2. Atrakcyjność samochodu przekłada się na rosnącą sprzedaż modelu Mazdy 6 w Polsce i na świecie.
.jpg)







































