W sieci pojawiły się dwa nowe filmy promujące walory Podkarpacia. Wyprodukowała je Agencja Reklamowa Bogaczewicz na potrzeby Kongresu 590, jaki w dniach 17-18 listopada odbył się w Jasionce.
Pierwszy z filmów dotyczy walorów gospodarczych województwa podkarpackiego. Na pierwszy plan wysuwa się tutaj Dolina Lotnicza, widzimy Black Hawka z PZL Sikorsky Aircraft w Mielcu, lotnisko w Jasionce, podkarpackie firmy i uczelnie oraz autostradę.
Drugi promuje walory turystyczne Podkarpacia. W filmie widać piękno Bieszczadów i Roztocza w całej krasie, a także m.in. hotel w Arłamowie, podkarpackie uzdrowiska, cerkwie, Rynek Galicyjski w Sanoku, Zamek w Krasiczynie, Muzeum Historyczne w Sanoku, Centrum Dziedzictwa Szkła w Krośnie, rzeszowski Rynek, podkarpackie winnice i pasieki oraz Bezmiechową.







































